خدمات فیبر نوری

خدمات فیبر نوری شرکت ایمن الکترونیک یاس 

خدمات فیبر نوری:

  • کابل کشی فیبر نوری
  • فیوژن
  • مفصل بندی
  • ارایش رک های فیبر نوری 

کابل کشی فیبر نوری در شبکه های کامپیوتری جزو خدمات پسیو به حساب می آید. کابل کشی فیبر نوری در داخل ساختمان و محیط های بیرون از ساختمان انجام می شود. کابل کشی زمینی و هوایی فیبر نوری نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. می توانید برای  دریافت خدمات فیبر نوری و شبکه های کامپیوتری و دوربین مداربسته تحت شبکه با شرکت ایمن الکترونیک یاس تماس حاصل فرمایید.

تماس بگیریدراه ارتباطی

خدمات فیبر نوری

فیوژن فیبر نوری

فیوژن فیبر نوری یکی دیگر از خدمات فیر نوری می باشد که  شرکت ایمن الکترونیک یاس به صورت تخصصی به مشتریان خود ارایه می دهد . شرکت ایمن الکترونیک یاس خدمات فیبر نوری با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شرکت ها و سازمان های که نیاز به خدمات فیبر نوری دارد ارائه می دهد.

خدمات فیبر نوری فیوژن فیبر نوری
خدمات فیبر نوری در تمام استان های کشور

خدمات فیبر نوری شرکت ایمن الکترونیک یاس

  1.  طراحی و نصب شبکه فیبر نوری 
  2.  حفاری و کابل کشی فیبر نوری 
  3. کابل کشی هوایی فیبر نوری 
  4. کابل کشی فیبر نوری داخل ساختمان 
  5.  فیوژن فیبر نوری 
  6. مفصل بندی فیبر نوری 
  7. نصب راه اندازی تجهیزات داخل رک فیبر نوری 

شرکت ایمن الکترونیک یاس اماده ارائه خدمات در زمینه شبکه فیبر نوری و شبکه های کامپیوتری و دوربین مداربسته تحت شبکه به سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ می باشد. برای دریافت مشاوره خدمات فیبر نوری با شرکت ایمن الکترونیک یاس تماس حاصل فرمایید .

تماس بگیریدراه ارتباطی

فیوژن فیبر نوری چیست ؟

زمانی که دو کابل فیبر نوری را به یکدیگر اتصال پیدا کند، باید از یک روش مطمئن و با کیفیت برای اتصال کمک گرفته شود و بهترین راه حلی که مطرح می شود فیوژن فیبر نوری می باشد.  فیوژن فیبر نوری یک فناوری جدید است که برای اتصال دو کابل فیبر نوری استفاده می شود که در این روش دو سر کابل را به شیوه ای به یکدیگر جوش می زنند که این جوش توسط دستگاه فیوژن انجام می شود . 

روش اتصال فیوژن :

دو روش مختلف برای اتصال کابل فیبر نوری داریم 

  • جوش مکانیکی فیبر نوری :

به عنوان یکی از انواع اتصال فیبر نوری، از مواد و وسایل مکانیکی جهت همترازی و اتصال فیبر ها استفاده می کند و مشخصه اصلی آن در عدم اتصال پیوندی دو کابل فیبر نوری به یکدیگر است

  • جوش فیوژن فیبر نوری

شامل فرایند استفاده از حرارت موضعی جهت ذوب کردن یا ترکیب کردن انتهای دو فیبر می باشد که در آن، اتصال پیوندی به صورت کامل و یکنواخت انجام می گیرد.

اتصال مکانیکی و فیوژن دو دسته ی گسترده از تکنیکهای مورد استفاده برای اتصال فیبر های نوری می باشند. هر کدام از تکنیک های اتصال به دنبال بهینه سازی عملکرد و کاهش اتلاف اتصال می باشند. اتصال مکانیکی اتلاف وارده بیشتر، قابلیت اطمینان پایین و اتلاف برگشتی بیشتری از اتصال فیوژن دارد 

دستگاه فیوژن
نحوه اجرا دستگاه فیوژن
نرخ خدمات فیبر نوری

دانلود نرخنامهدانلود

ارائه خدمات فیبر نوری
اتصال کابل فیبر نوری
کابل فیبر نوری

ارائه خدمات فیبر نوری

انواع خدمات پسیو  در زمینه فیبر نوری که شامل طراحی و نصب شبکه فیبر نوری،  کابل کشی فیبر نوری هوایی و زمینی ، فیوژن فیبر نوری  ، مفصل بندی فیبر نوری مواردی  ذکر شده نیازمند به تخصص و تجهیزات مانند دستگاه فیوژن در اجرا دارد که می توانید در این زمینه از مشاوران شرکت ایمن الکترونیک یاس کمک بگیرید.


جهت بازدید و مشاوره رایگان برای کابل کشی فیبر نوری با شماره 03536242475 تماس بگیرید.


لیست خدمات پسیو فیبر نوری

  • کابل کشی انواع کابل های شبکه، کابل برق و تلفن
  • نصب انواع ترانک و داکت با رعایت استانداردهای لازم
  • خدمات فیبر نوری شامل کابل کشی، فیوژن فیبر نوری 
  • نصب انواع سوکت، کیستون و اتصالات شبکه
  • نصب انواع پچ پنل کابل های مسی و فیبر نوری
  • نصب انواع رک های دیواری و ایستاده

دانلود نرخنامهدانلود