انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک چگونه انجام دهیم؟

وقتی بحث انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک می شود  سوالات زیادی به زهن می رسد مثالا:

  1.  چگونه می توانیم تصاویر دوربین مداربسته را به فاصله 100 متر یا چند کیلومتر به محل انتقال داد؟
  2. چگونه میتوان در آسانسور های بلند تصاویر دوربین های مداربسته را انتقال داد؟
  3. چگونه میتوان تصاور یک یا چند دوربین را در فاصله 100متر تا چند کیلو متر به DVR یا NVR رساند؟
  4. چگونه میتوان یک محیط با مساحت بسیار بالا را به دوربین مدار بسته مجهز کرد که فاقد کابل کشی باشد؟
  5. چگونه میتوان بدون کابل تصاویر را از یک محیط به محیط دیگر انتقال داد؟
  6. آیا انتقال تصاویر با اینترنت مقرون به صرفه است یا با رادیو وایرلس ها؟
  7. چگونه می توان تصاویر DVR یا NVR را بدون اینترنت انتقال داد؟

امروز با توجه به گسترش سیستم های امنیتی دوربین مداربسته در بعضی از موارد لازم هست تا تصاویر دوربین مداربسته را در چند محل مشاهده شود. با توجه به فاصله ای بین محل نصب دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده و یا محل دیگری که نیاز به مشاهده می باشد می توان از روش های مختلفی استفاده کرد.

همانند تصویر زیر :

جهت انجام امکان سنجی و انجام پروژه های وایرلس در کل کشورتماس بگیرید

انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک

همان گونه که مشاهده می کنید تعدادی دوربین مداربسته در انبار یک شرکت نصب و راه اندازی شده است. و برای ضبط و مشاهده تصاویر در محل اصلی شرکت یک فاصله 2 کیلومتری وجود دارد. برای پروژه های با چنین شرایط می توانیم انتقال تصاویر دوربین مداربسته با رادیو میکروتیک انجام داد.   فروشگاه دیوار

وایرلس به زبان ساده 

انتقال داده ها و اطلاعات بدون کمک گرفتن از هر گونه سیم و کابل را وایرلس می گویند. مثلا تصاویر دوربین های مداربسته اطلاعات است که می توان بدون کمک گرفتن از کابل یا سیم این اطلاعات را تا صد کیلومتر انتقال و نمایش داد. پروژه های زیادی درگیر مسافت هستند که تکنولوژی وایرلس اجرا این پروژه ها را بسیار راحت کرده است.

انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک به چند روش صورت می گیرد؟

انتقال تصاویر دوربین مداربسته با میکروتیک بستگی به نیاز مصرف کننده دارد. در صورتی که نیاز باشد تصاویر از چند محل به یک نقطه داشته باشید انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک معمولا از روش multipoint استفاده می کنند. که این امر نیاز به بررسی فتی و شرایط خاص خود می باشد.

روش که معمولا استفاده می شود روش pint to point می باشد.

در روشmultipoint چند روتر را به یک روتر متصل می شود. در روشmultipoint پهنای باند بین روتر ها تقسیم می شود اما هزینه اولیه کمتری دارد.

در روش piont to point هر روتر فرستنده به  یک روتر گیرنده متصل می شود.

انتقال تصاویر دوربین مداربسته بامیکروتیک به نوع دوربین مداربسته و میزان کیفیت دوربین مداربسته بستگی دارد.و یا اینکه فقط انتقال تصاویر دوربین مداربسته با میکروتیک انجام می شود یا دیتا و یا اینترنت هم از ان استفاده می شود.همه این موارد و مواد محیطی دیگر تاثیر بسیاری در انتحاب نوع رادیو میکرتیک بر اساس نیاز شما دارد.

انتقال تصویر دوربین مداربسته یا اطلاعات نقطه به نقطه  (Point To Point)

در نوع انتقال نقطه به نقطه یکی از نقطه ها مبدا و یکی از نقطه ها مقصد است ، البته اطلاعات به صورت دوطرفه انتقال پیدا میکند یعنی ممکن است که از مقصد اطلاعاتی به مبدا ارسال شود. در تنظیم رادیو وایرلس ها یک نقطه استیشن(مبدا) و دیگری اکسس پوینت (مقصد )معرفی میگردد .

در انتقال داده ها از طریق وایرلس باید دید مستقیم باشد و هیچ شیئی دید مستقیم مبدا به مقصد را کور نکند در غیر این صورت انتقال اطلاعات با مشکل مواجه خواهد شد ، که معمولا راهکار این مشکل دکل ها می باشند . انتقال دوربین مدارببسته با میکروتیک بهترین انتخاب می باشد.

به عنوان مثال شما می خواهید تصاویر  یک یا چند دوربین را از نقطه A  به نقطه B  انتقال دهید ، با فرض اینکه NVR  یا DVR  شما در نقطه B  قرار داده شده است ، نطقه A مبدا و نقطه B  مقصد میباشد و به کمک رادیو های وایرلس به راحتی می توان اطلاعات را انتقال داد .

انتقال تصویر

چند نقطه به یک نقطه (Multi Point To Point)

در نوع انتقال چند نقطه به یک نقطه ، یک نقطه مقصد و چندین مبدا وجود دارد که تمامی استیشن ها اطلاعات خود را با اکسس پوینت به اشتراک میگزارند  در این نوع انتقال اطلاعات ممکن هست که استیشن ها نیز باهم به تبادل اطلاعات بپردازند اما این کار از طریق اکسس پوینت یا نقطه مرکزی امکان پذیر می باشد ، برای اینکه این حالت را بهتر عنوان کنیم مثالی خواهیم زد :

به عنوان مثال شما یه باغ بزرگ را در نظر بگیرید که باید در 4 طرف آن دوربین نصب کنید  ، کافی است که یک اکسس پوینت در ساختمان مرکزی قرار دهید و هر دوربین را به یک رادیو (استیشن) متصل کنید و رادیو را در جهت اکسس پوینت قرار دهید براحتی می توانید این چهار نقطه را به یک نقطه انتقال دهید

در ادامه این آموزش دستگاهای مورد نیاز همراه با فرکانس و قدرت های مختلف متناسب با نیاز پروژه های مختلف را معرفی خواهیم کرد که شما بتوانید بهترین راه حل را در هر پروژه اعمال نمایید .

انتقال اطلاعات یک نقطه به چند نقطه

انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک

انتقال  دوربین مداربسته با  رادیو میکروتیک امروزه با توجه گسترش سیستم دوربین مداربسته امنیت و سهولت استفاده از ان و کیفیت محصولات میکروتیک و تنوع که محصولات میکروتیک دارد. یک راه حل آسان و با امنیت بالا برای انتفال تصاویر دوربین مداربسته می باشد.

استفاده از رادیو ها میکروتیک در موارد بسیاری کاربردی دارد. برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته باید از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده شود، در صورتی که از سیستم دوربین مداربسته انالوگ استفاده می شود می توان از دستگاه DVR این انتقال تصاویر دوربین مداربسته یا همان انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک انجام داد.

با توجه به دانش و تخصص این امر توصیه می شود حتما از کارشناسان حوزه مشورت بگیرید.

انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک

مشاوره رایگان برای انتقال تصویر دوربین مداربسته با رادیو میکروتیکمشاوران شرکت یاس

مزایا انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک :

انتقال دوربین مدارببسته  میکروتیک (رادیو – انتن ) دارای امنیت بالای بوده و جای هیچ نگرانی از جهت شما عزیزان نیست.

انتقال تصاویر دوربین مداربسته یک امر ضروری برای افراد و شرکت ها وکارخانجات تولیدی می باشد. از مزایای انتقال تصاویر دوربین مداربسته با رادیو  :

1- کاهش سرقت

2- مدیریت سازمان

3- نظارت کامل بر مشتریان و کارکنان

4- مشاهده تصاویر ذخیره شده

5 ذخیره سازی تصاویر به صورت آنلاین

6- کنترل دوربین های گردان یا اسپیدام

معایب انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک

1- هزینه اولیه بیشتر نسبت به کابل و یا استفاده از اینترنت

2- نیاز به سرویس دوره ای

3- در گذشت زمان امکان کم آوردن پهنای باند

4- وجود نداشتن مانع در مسیر هر دو آنتن

توجه داشته باشید برای انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک  نیاز به دانش و تخصص دارد در صورتی موارد فنی رعایت نشود برای شما مشکلات فراوانی ایجاد می کند

شرکت ایمن الکترونیک یاس همواره در کنار شما می باشد.

5 ذخیره سازی تصاویر به صورت آنلاین

6- کنترل دوربین های گردان یا اسپیدام

دانلود رزومهدانلود

هزینه انتقال دوربین مداربسته با میکروتیک چند می باشد؟

هزینه خرید آنتن های میکروتیک به موارد بسیاری بستگی دارد که : 

فاصله بین دو محل یکی از مواردی است که خیلی مهم می باشد.

میزان پهنا باند مورد نیاز که بستگی به تعداد دوربین مداربسته و نوع آنها می باشد.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار شلوغی محل نصب یا نویز پذیر محل می باشد.

هر چقدر در محل شما تعداد آنتن های بیشتری باشد نیاز بع آنتن قوی تر که فرکانس بیشتری پوشش بدهد می باشد.

جهت اطلاع از قیمت آنتن های میکروتیم با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد ما به شما  تکنسین شبکه این است که حتما از محصولات میکروتیک برای شبکه خود و انتفال دوربین مداربسته با میکروتیک  استفاده کنید . در صورتی داشتن هر سوال در زمینه ها قیمت انتن میکروتیک ( فروش) ،  اجرا ( نصب و راه اندازی )  و پشتبانی همواره در کنار شما هستیمشرکت ایمن الکترونیک یاس ارائه دهنده خدمات شبکه اکتیو و پسیو شبکه و فیبر نوری می باشد.                                                             

سوالات متدوال

آیا امکان هک شدن آنتن میکروتیک وجود دارد؟

در هنگام نصب و راه اندازی آنتن های میکروتیک توسط شرکت یاس همه موارد امنیتی رعایت شده و امکان هک شدن با شنود وجود ندارد. این امر بسیار مهم می باشد کارشناسان این حوزه تمام موارد امنیتی رعایت می کنند.

در تعداد دوربین مداربسته محدودیت وجود ندارد. با توجه به تعداد دوربین مداربسته و پهنای مورد نیاز می توان از آنتن های که نیاز شما برطرف می کند استفاده نمود. البته هر چقدر تعداد دوربین های مداربسته بیشتر باشد باید آنتن با کیفیت بیشتری استفاده نمود.

در صورتی که امکان استفاده از فیبر نوری باشد توصیه می شود از بستر فیبر استفاده کنید.

برای اشنایی با فیبر نوری کلیک کنید 

با توجه گسترده بودن استفاده از انتن های میکروتیک و عوامل مهم دیگر که در استفاده آن در زمینه انتقال تصاویر دوربین مداربسته با استفاده از آنتن های میکروتیک به طور قطع نمی توان یک یا چند مدل را پیشنهاد داد. شما بهتر است قبل از تهیه آنتن میکروتیک حتما با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.

تاخیر در تصاویر دوربین مداربسته به  عوامل زیادی بستگی دارد .یکی از انها  می تواند کم بود پهنای باند باشد. فروشگاه نون روز

و نیاز می باشد که روترهای شما یک سرویس شده و تنظیمات آن چک شود البته ممکن است این مشکل از سوییچ های شبکه شما باشد.

 

نون روز   دیوار  یاس